søndag den 22. juni 2008

One year from now it's my birthday..

Så blir jeg 20 år i dag, rent faktisk først kl. 23.12, så jeg er teen lidt endnu..
Indtil videre er jeg blevet fejret af mor og søstre, har modtaget en masse lykønskninger, revet i gavepapir, og så har jeg blamet det triste vejr på alle andre jeg kender der har fødselsdag (det skal man vel..)
Senere tager vi ind og spiser på en græsk restaurant inde i byen, men jeg bliver desværre ikke fri for at læse op til eksamen her til eftermiddag, for jeg skal jo trække i morgen ved 8-tiden.. 
Wish me luck! 

her er lige nogle sange der kan skabe den rette stemning

I got you on tape - Bubblegum & Chocolate
Casper and the Cookies - Yer Birthday
Stevie Wonder - Happy Birthday
Jamie Cullum - Twentysomething
Hello Saferide - High School Stalker
Beatles - Birthday
Altered Images - Happy Birthday
Kool & The Gang - Celebration
Frank Sinatra - It Was A Very Good Year

Ingen kommentarer: