lørdag den 21. juni 2008

Lørdagslisten


Eftersom jeg har fødselsdag om mindre end 6 timer kunne det vel være passende med en lille ønskeseddel..

Wishes of Life
- en babooshka af den typiske russiske slags 
- "fake" plastikkrus, de er så fine
- slangordbog
- "Teenage" fotobog af Joseph Szabo (udkommer dog først til august)
- et digitalt kamera med forholdsvis stort memorycard
- en sort vintage-kjole fra 40'erne, jeg fandt i en lille fin butik
- sorte Rayban "Wayfarers" - eller noget der ligner, I don't care
- "M'as Tu Vue?/Did You See Me?" kunstbog om nogle af franske Sophie Calle's værker
- en gammeldags, nostalgisk skrivemaskine
- "The Reminder" af den canadiske sangfugl Feist 
- Stine Goya kjole/bluse
- drømmeskoene jeg aldrig selv får råd til af Gaspard Yurkievich

og så burde jeg nok hellere til at gå i gang med at læse psykologi, for bøgerne skriger lidt for højt på mig, da de ikke rigtigt er blevet åbnet endnu.

Ingen kommentarer: