fredag den 3. april 2009

Forår, forår, kom nu snart.. Vi har ventet længe

Mmmmh, så har foråret for alvor gjort sin længe ventede entré i dag, i hvert fald i min by. Det betyder altså menneskesværme ved Åen, bare arme, kæmpe flækkede smil og øl i det grønne græs.. Så i dag var der altså ikke andet for end at droppe de evindelige jobsøgningsplaner, glemme alt om den (personlige) finanskrise og bare lade solstrålerne skinne igennem ind til mit skjulte forårshumør. Charlotte og jeg fik os en mægtig hyggelig dag med lidt til ganen på bibliotekets plæne og tiden fløj hurtigt afsted. 
Det er utroligt hvad et vejrskifte kan gøre ved os, og nu er jeg klar på ALT hvad foråret bringer med sig. Nu blomstrer jeg nemlig om kap med alle knopperne.. Så glæder jeg mig bare til de 18-20grader de reklamerer med i morgen..

musik man kun kan blive glad af

Ingen kommentarer: